ورزش پینگ پنگ در بازی Table Tennis Pro – بازی رایانه
تبلیغات
<-btitle->
آمار سایت
آمار بازدید بازدیدهای امروز : 23
بازدیدهای دیروز : 0
بازدیدهای هفته : 57
بازدیدهای ماه : 485
بازدیدهای سال : 4859
بازدیدهای کلی : 86770
آمار مطالب کل مطالب : 454 عدد
کل نظرات : 0
آمار کاربران میهمان های آنلاین : 1 نفر
کل اعضا : 3 عدد
درباره سایت
دراین وبلاگ شما میتوانیدمطالب ازخواندنی های جالب ودانلودبازی ودانلودنرم افزارو...یافت نمایید.
تبادل لینک هوشمند





کدهای اختصاصی

Alternative content


آرشیو
خبر نامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود.



ورزش پینگ پنگ در بازی Table Tennis Pro – بازی رایانه
تاریخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392 زمان : 10:58 PM | نویسنده : masoud |

ورزش پینگ پنگ یکی از جالب ترین و در عین حال جذاب ترین ورزش هایی است که علاوه بر مسابقات قهرمانی در بسیاری از موارد به عنوان یکی از ورزش های تفریحی هم میان افراد خانواده رواج دارد ؛ این ورزش سالم که با دو راکت و یک توپ کوچک و یک میز انجام می پذیرد قوانینی خاص دارد ؛ این قوانین تا حدود زیادی شبیه به قانون بازی تنیس است و به همین دلیل پینگ پنگ را تنیس روی میز هم می نامند. اما هدف ما از این چند سطر مقدمه ارائه و معرفی بازی نسبتا ساده ای است که همین ورزش پینگ پنگ را شبیه سازی کرده است ؛ این بازی اولین خصوصیت خود را در کم حجم بودنش می بیند که حجم آن کمتر از ۱۰ مگابایت است.
Table Tennis Pro نام این بازی جذاب است که تنها با ماوس هم قابل اجرا و انجام خواهد بود . انجام بازی به صورت تک نفره یا دو نفره به همراه گرافیک نسبتا مناسب و وجود مکان های مختلف با طرح ها و رنگ های مختلف سه خصوصیتی هستند که در اولین نگاه به چشم می خورند. محیط سه بعدی بازی هم در کنار صداها و موزیک هایی که در Table Tennis Pro گنجانده شده به افزایش کیفیت بازی کمک زیادی می کند. کمی دقت و سرعت عمل لازم است تا بتوان حریفان را شکست داد ، حرکت سریع ماوس و زدن دکمه مورد نظر برای ضربه زدن به توپ نقش مهمی در موفقیت دارد ، حتی میزان قدرت ضربه هم مهم است چراکه اگر کمی قدرت ضربه زیاد باشه توپ از میز فاصله گرفته و امتیاز به حریف داده می شود. نکته های بسیاری در بازی Table Tennis Pro نهفته است که تنها با دریافت و نصب و شروع بازی می توان به آن ها پی برد ، پس پیشنهاد می کنیم این بازی مفرح را دانلود نموده و از انجام آن لذت ببرید.

 

 

 



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 576

تجربه بیلیارد در بازی Billiard Masters – بازی رایانه
تاریخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392 زمان : 10:43 PM | نویسنده : masoud |

بیلیارد علاوه بر این که یک ورزش تلقی می شود نوعی سرگرمی بسیار مفرح هم به شمار می رود که امروزه بسیاری از افراد به انجام آن در اوقات فراغت می پردازند اما خوب کسانی هم هستند که به دلایل مختلف نمی توانند به صورت واقعی این ورزش را تجربه کنند به همین دلیل برای این افراد یک بازی در نظر گرفته ایم که شبیه ساز بازی بیلیارد است. این بازی Billiard Masters نام دارد با حجم بسیار پائین به راحتی نصب و برروی قدیمی ترین ویندوزها و منابع سخت افزاری نصب و اجرا خواهد شد. این بازی  که از گرافیک نسبتا مناسبی بهره می برد از تمامی قوانین موجود در بازی بیلیارد پیروی کرده و به صورت کاملا سه بعدی هم قابل دسترس خواهد بود. بازی بسیار جذاب بوده و از نکات مهم در اجرای این بازی هم این است که کاربران می توانند هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره این بیلیارد مجازی را تجربه کنند. Billiard Masters برای سنین مختلف مناسب بوده و به سبب سادگی تمامی افراد می توانند با کمی دقت توپ ها را به محل های مورد نظر در میز بیلیارد هدایت کنند.

 



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 494

دانلود Dave Mirra freestyle BMX – بازی دوچرخه سواری حرفه ای
تاریخ : سه شنبه 26 شهريور 1392 زمان : 8:17 PM | نویسنده : masoud |

BMX دانلود Dave Mirra freestyle BMX   بازی دوچرخه سواری حرفه ای

Dave Mirra freestyle BMX ورزش هیجان انگیز دوچرخه سواری حرفه ای را برای شما شبیه سازی نموده است تا قادر باشید این ورزش را به همراه انجام حرکات نمایشی آن به صورت مجازی در کامپیوتر خود تجربه کنید. شما به عنوان یک دوچرخه سوار ماهر بازی خواهید نمود و می توانید با دوچرخه خود حرکات نمایشی جالبی را انجام دهید البته ممکن است در ابتدا کمی کنترل دوچرخه و انجام پرش ها برای شما دشوار باشد اما پس از مدتی مهارت شما نمایان شده و جالب ترین و خطرناک ترین حرکات را هم می توانید در این بازی کامپیوتری با دوچرخه خود انجام دهید. انجام حرکات زیاد و هیجان انگیزی مانند پریدن از ارتفاع و یا بیرون پریدن از پنجره یک ساختمان، انتخاب دوچرخه و بازیکن دلخواه و همچنین امکان انتخاب مکان بازی، از ویژگی هایی است که بر جذابیت این بازی زیبا افزوده است.

 



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


بازدید : 541

بهترین و کاملترین مجموعه بازی های رومیزی World’s Best Board Games
تاریخ : پنج شنبه 2 خرداد 1392 زمان : 8:40 PM | نویسنده : masoud |

  بهترین و کاملترین مجموعه بازی های رومیزی World's Best Board Games

 

 

 

 

World's Best Board Games بهترین و کاملترین مجموعه بازی های رومیزی مثل تخته نرد و شطرنج می باشد.این مجموعه کامل و بی نظیر شامل ۱۷ بازی بسیار زیبای رومیزی با کیفیت بسیار عالی و ۳ بعدی است که بخشهای مختلف هر بازی در کنار موسیقی زیبای متن بازی ها , بر جذابیت آن افزوده است . شما می توانید این بازی ها را به تنهایی , با دوستان و یا خانواده خود انجام دهید . همینطور و در قسمت تنظیمات می توانید نوع موسیقی پخش شده را تغییر داده و حتی از آهنگ های موجود بر روی هارد خود استفاده نمایید.



درباره : , کامپیوتر , بازی ورزشی , بازی سرگرم کننده , ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 589

دانلود بازی والیبال برزیل Super Volei Brasil 2 برای pc
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 11:1 AM | نویسنده : masoud |

Volei Brasil2 1 دانلود بازی والیبال برزیل Super Volei Brasil 2 برای pc

 

 

یکی از ورزش هایی که طی چند دهه ی اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین دوستداران ورزش پیدا کرده والیبال بوده که بر همین اساس از سال ها پیش نسخه های مجازی به صورت بازی ساخته و انتشار یافته که از همان بدو تولد کنسول های بازی بوده است. نسخه دوم از بازی بسیار مهیج والیبال Super Volei Brasil نسبتا قدیمی بوده و ممکن است کاربران امروزی چندان با آن آشنایی نداشته باشند. با وجود اینکه بازی گرافیک بسیار زیادی نداشته و قدیمی بوده , ولی از جذابیت بیش از حدی بهره مند است. در بازی Super Volei Brasil 2 می توانید از ۲۳ بازیکن زن و مرد یکی را انختاب کرده و به رقابت با حریفتان بپردازید.



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 4 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 1694

دانلود بازی کامپیوتری بیلیارد International Cue Club 1.6
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 10:59 AM | نویسنده : masoud |

CueClub دانلود بازی کامپیوتری بیلیارد International Cue Club 1.6

 

 

همان طور که می دانید بیلیارد یکی از ورزش ها و سرگرمی هایی است که در بسیاری از کشور ها رواج داشته و جنبه ی رقابتی و سرگرمی بسیاری نیز دارد. بر همین اساس از بدو تولد بازی های مجازی تا کنون صد ها نسخه در سبک ورزش Biliard نیز ساخته و منتشر شده است. International Cue Club 1.6 نیز یکی از جذاب ترین آن ها در همین سبک به شمار می رود که در آن مدل های U.S. 8 Ball , UK 8 Ball , Speed Pool , 9 Ball Snooker Killer را می توانید به صورت دو نفره و یا با کامپیوتر تجربه کنید. این بازی علی رغم حجم کمی که دارد از گرافیک بسیار خوبی برخوردار بوده و می تواند ساعت ها سرگرمتان کند.



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , بازی شبیه سازی , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 663

دانلود بازی تنیس حرفه ای Fila World Tour Tennis برای pc
تاریخ : پنج شنبه 26 ارديبهشت 1392 زمان : 10:39 AM | نویسنده : masoud |

 964 1 دانلود بازی تنیس حرفه ای Fila World Tour Tennis برای pc

این بار برای علاقه مندان به ورزش تنیس بازی تنیس حرفه ای یا همان Fila World Tour Tennis را آماده کرده ایم .

 

 

ورزش تنیس یک ورزش شناخته شده و پر طرفدار در جهان می باشد و با گذشت زمان بر محبوبیت آن افزوده می شود بر همین اساس نیر تا کنون صد ها بازی با این سبک ساخته شده است. اگر یکی از بازی خور های قدیمی باشید به خاطر می آورید که بازی های تنیس از همان شروع ساخت بازی های مجازی بوده و هستند. Fila World Tour Tennis یک بازی گرافیکی با حجمی مناسب در این سبک می باشد که در آن شما قادرید با انتخاب تنیسور و زمین مورد نظر به رقابت با رقیبانتان بپردازید. هم چنین نوع زمین ها متفاوت بوده و در رنگ ها و جنس های مختلف در اختیار بازیکن قرار میگیرد.



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 660

دانلود بازی Biker Vs Zombies
تاریخ : شنبه 14 ارديبهشت 1392 زمان : 6:27 PM | نویسنده : masoud |

دانلود بازی Biker Vs Zombies

Biker Vs Zombies یک بازی کم حجم و جالب موتور سواری برای کامپیوتر میباشد. این بازی گرافیک مناسب و جذابیت خاصی دارد. شما در این بازی میبایست با پشت سر گذاشتن موانع و خون آشام ها مراحل مختلف بازی را بگذرانید.



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , بازی سرگرم کننده , ,
امتیاز : نتیجه : 2 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 467

دانلود بازی حرکات تکنیکی رونالدو Cristiano Ronaldo Freestyle
تاریخ : شنبه 14 ارديبهشت 1392 زمان : 6:22 PM | نویسنده : masoud |

دانلود بازی حرکات تکنیکی رونالدو Cristiano Ronaldo Freestyle

Cristiano Ronaldo Freestyle یا همان سبک آزاد کرسیتینو رونالدو یک بازی بسیار جذاب و هیجان آور در سبک ورزشی بوده که در آن می بایست با انجام انواع حرکات نمایشی به کسب امتیاز بپردازید. این بازیکن که هم اکنون در باشگاه پرطرفدار رئال مادرید به کار مشغول است یکی از برترین های جهان حسوب شده و همین امر موجب جذابیت بیش از حد حرکات فوق العاده این بازیکن در بازی Cristiano Ronaldo Freestyle می شود. در حرکات نمایشی این بازی سرعت و دقت عمل بسیار نقش مهمی داشته و هم چنین ادامه دادن آن حرکات با سرعت هر چه بیشتر نیز یکی از مشخصه های اصلی امتیاز گیری در این بازی است.



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 3 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 472

دانلود بازی مسابقات اتومبیل رانی Taxi 3 Extreme Rush
تاریخ : شنبه 14 ارديبهشت 1392 زمان : 6:20 PM | نویسنده : masoud |

دانلود بازی مسابقات اتومبیل رانی Taxi 3 Extreme Rush

مجموعه بازی های Taxi از بهترین ها و جذاب ترین ها در سبک ورزشی و مسابقات غیر قانونی اتومبیل رانی محسوب می شود. این بازی با دارا بودن گرافیک مناسب و جذابیت بسیار , هیجان را به اوج خود می رساند. این مسابقات با مسابقات دیگر یک تفاوت بسیار مهم دارد که آن غیر قانونی بودن رقابت می باشد. به این معنی که شما بدون هیچ مجوزی در خیابان ها شهر به رقابت تنگاتنگ میان رقیبانتان می پردازید و میبایست از چنگ قانون و پلیسان جان سالم به در ببرید. هم چنین موسیقی متن هیجان بخش , وجود انواع ماشین ها مدل بالا و پر سرعت و… جذابیت بازی را چندین برابر کرده اند.



درباره : کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 401

انلود بازی بسیار مهیج مسابقات بسکتبال برای کامپیوترNBA 2012
تاریخ : سه شنبه 3 ارديبهشت 1392 زمان : 2:0 PM | نویسنده : masoud |

دانلودبازی بسیار مهیج مسابقات بسکتبال NBA 2012


کمپانی KSports2 امسال با ارائه
بازی NBA 2K12 خود، موفق شده است تا موفقیت خوبی را کسب نماید. سازندگان اینبازی مهیج بسکتبال، امید دارند که در سال 2012 نه تنها عنوان بهترینبازی بسکتبال، بلکه عنوان بهترینبازی ورزشی را نیز از آن خود کنند. طبق معمول، هوش مصنوعیبازی نسبت به نسخه قبلی یعنی NBA 2K11 پیشرفت داشته است و کنترل بازیکنان به سهول امکان پذیر است. روش های دفاع، حمله ها، پاس ها و ... بر طبق آخرین الگو ها از حرکات بازیکنان واقعی برداشته شده است. تعداد طرفداران اینبازی در کنسول ایکس باکس هم افزایش چشمگیری نسبت به نسخه قبلی داشته است. برای از بین بردن مشکلاتی نظیر عدم فیزیک مناسب توپ و یا از دست دادن غیر واقعی توپ هنگام دریبل کردن ها، موتور فیزیکبازی برای توپ ها بازنویسی شده است و مناظر طبیعی تری را در لحظات حساسبازی ارائه می کند که به لطف گرافیک بالایبازی اکشن خارق العاده و تکنولوژی رندرینگ جدیدبازی ، واقعی تر به نظر می رسند. امیدواریم که دوستداران ورزش و علی الخصوص طرفداران بسکتبال، از اینبازی لذت ببرند.



درباره : , بازی موبایل , کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 5 امتیاز توسط 1 نفر مجموع امتیاز : 1


بازدید : 466

- یکی از بهترین و زیبا ترین بازی های بیلیارد
تاریخ : شنبه 31 فروردين 1392 زمان : 8:14 PM | نویسنده : masoud |

 

 


Billard Simulator یکی از جدیدترین بازی های بیلیارد می باشد که در آن سعی شده است تا نواقصی مانند محدود بودن سبک بازی، محدودیت تعداد بازیکنان، محدودیت زوایای تصویر و ... بر طرف شود. این بازی پرطرفدار با داشتن محیطی جذاب و مهیج به یکی از محبوب ترین بازی های بیلیارد کامپیوتری تبدیل شده است تا بتواند ساعت ها علاقه مندان به بیلیارد را سرگرم کرده و محیطی را فراهم کند تا شما قادر باشید مانند دنیای واقعی و در هر سبکی که مایل هستید به تنهایی بازی کنید و یا حتی با جمعی از دوستان خود به رقابت بپردازید و این گونه اوقات فراغت خود را با آن پر کنید.



درباره : , کامپیوتر , بازی ورزشی , ,
امتیاز : نتیجه : 6 امتیاز توسط 2 نفر مجموع امتیاز : 2


بازدید : 526